.. GaLakSi MiNDa CeRiA : ZeRo's KingDom Of CoLour..

~ 天の道を往き、総てを司る!.. Ten no michi o iki, subete o tsukasadoru! .. "Walking the path of heaven, to rule everything!" (Tendou Zero , 1985) ~
..GaLakSi Suci Crystal..

Thursday, September 25, 2008

KepuLangan Yang DinaNti , pemerGiaN yang diTangisi???

AssaLamuaLaikum..

tika anda membaca tuLisan ini mungkin aku sudah berada di kampung haLaman..(akan kutinggalkan sebentar dunia bLog ini..famiLy 1st)..di kampung demi AidiLfitri..sudah Lame kepULangan ku ini dinanti..dan aku juga terLaLu menanti detik ini..

namuN pemergianKu ini pasti tidak perLu ditangisi..(adakah insaN yg akan bersedih demi aku??..xde je huhu,,)..erm..aku sedih je ketika menuLis bait-bait awal entry ni..tp since akan ade ramai org hepi ngan kesedihan aku ni so xpe je..(i think im not important person as wut im alwiz thinkin')..

no words more 2 describe what will happen in next few days..
but it'll b juz extremeLy great..(aku wat balik je asgnmnt ni tp utk mengimplementasinya di umah pasti sedikit sukar..)..

aku akan puLang esok...puLang dengan peLbagai tanggungjawab..akan kucari makna AidiLfitri untuk kaLi ini..

persoaLan paLing mencabar utk ku bagaimanakah OpeN House yang kusambut bersendirian kaLi ini??..apakah komen famiLy n reLatives??..adakah pareNts ku membawa seseorang seperti duLu??..adakah aunty Ju's dazzLing daughter will b around??adakah aku akan terLanjur(oops)??
semoGa mereka tahu bahawa aku bukan seperti duLu Lagi..(erm mcm manekah anda dahuLu??..)..

sekian dari perantau..

Selamat Hari Raya AidiLfitri..maafkan kesaLahan moHd AzirUL ini wahai bLogger budiman sekaLian..

p/s:urusan duit raye jemput dtg ke oPen House aku pade raye keempat macam biase..bawaklah adik2 @ anak sedara yg masih skooL bru dpt..yg besar2 dtg menketadarah sudah..

No comments: