.. GaLakSi MiNDa CeRiA : ZeRo's KingDom Of CoLour..

~ 天の道を往き、総てを司る!.. Ten no michi o iki, subete o tsukasadoru! .. "Walking the path of heaven, to rule everything!" (Tendou Zero , 1985) ~
..GaLakSi Suci Crystal..

Thursday, July 23, 2009

ZeRo : CeRia iTu iNDah ..

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera…

Maaf..tiada cerita untuk minggu ini kerana ia adalah cerita rutin kehidupan seorang kaunselor pelatih yang sedang menjalani praktikum..
Bukannya bermaksud ia membosankan namun itu semua sudah anda ketahui dalam entri-entri sebelum ini..

Praktikum sudah masuk minggu ke-7 saat ini..
Namun masih banyak yang perlu dilakukan..
Tekanan itu ada tetapi masih tidak mempengaruhi gaya hidup Zero..
Masih santai , masih berlibur...
Kerana ku tahu apa sasaranku..
Kerana ku tahu apa matlamatku..
Kerana ku tahu apa impianku...

(kerana impiannya itu menyebabkan Zero hanya tinggal di rumah pada hujung minggu ini dengan mengorbankan janji untuk ke UPSI (di saat rumah kosong kerana housemate2 ke KL ke UKM ke Klang , Zero tetap di sini mencoret nukiLAN ini..huhu..)..diri ini hanya merindukan seseorang di Terengganu yang sentiasa sibuk dengan praktikalnya..)

Ramai bertanya..
Dan tidak salah bertanya jika tidak tahu..
Namun kadang-kadang apa yang ingin diketahui itu sudah jelas jawapannya..
Justeru tidak perlu jawapan itu..

“I won't forget the way you're kissing,
The feeling's so strong were lasting for so long,
But you’re not the woman my heart is missing,
That's why i go away you know”…

So sebab weekend ni duk umah je maybe Zero akan ke Ipoh Parade untuk membiasakan diri dengan “lane” bowling di sana sebab Rabu ni @ 29 Julai , Zero akan menyertai pertandingan pertamanya di Ipoh anjuran Brash Bowling Club (BBC)..memang mendebarkan namun insyaAllah dengan keyakinan dan “keangkuhan” CaptainZRO maka sesuatu yang menarik akan berlaku..huhu..amin…

N tahniah to my great frenz ; Md Zahir yang akan mengikat tali pertunangan dengan Ain pada hari Sabtu ini di Taiping ..(n Zero cant go coz a reason which is a secret..).. finally this dude bertemu cinta sejatinya.. Alhamdulillah.. so abang-abang yang lain (kecuali abang Wak yang tunggu masa nak kawin je) bila lagi???.. pepun saye tak kisah pun untuk melangkah bendul anda semua sebab mende yang baik usah dilambat-lambatkan..

p/s : hurm nak gosip skit ni..ahakz .. dengar cerita dah ramai rakan-rakan kaunselor pelatih Zero dirisik oleh cikgu-cikgu yang ingin jadikan mereka sebagai menantu .. lebih mantap ada juga yang dirisik oleh cikgu senior untuk dijadikan suami..yaaa SUAMI k.. huhu..

namun setakat ini mereka mampu untuk tidak “malpractice” kerana sudah ada yang setia menanti..so pada semue kaunselor pelatih teruskan perjuangan praktikum ini..

Alhamdulillah .. ending yang menceriakan..

No comments: