.. GaLakSi MiNDa CeRiA : ZeRo's KingDom Of CoLour..

~ 天の道を往き、総てを司る!.. Ten no michi o iki, subete o tsukasadoru! .. "Walking the path of heaven, to rule everything!" (Tendou Zero , 1985) ~
..GaLakSi Suci Crystal..

Tuesday, May 25, 2010

~ KemarahaN Mohd AZiRUL + Doa untuk "Kawan2" ~


Assalamualaikum…


Setiap orang pasti ingin diagungkan oleh orang lain .. pasti mahu menjadi harapan orang lain semata-mata untuk memperlihatkan kehebatan kita ..
YA .. Zero pernah memiliki perasaan itu dan untuk mencapainya Zero telah berusaha dari segi jasmani , emosi , rohani dan intelek (huhu .. x dpt lesen perguruan lagi camni x tau la..)..


Jika di mata orang lain itu adalah keagungan , namun di hati Zero itu adalah tanggungjawab ..
Setiap tanggungjawab ada jangkaan dari orang2 sekeliling..

Sebagai CaptainZRO7 , kemenangan perLu diperoleh walau kecederaan menimpa kerna maruah pasukan adalah lebih penting ..

Sebagai Pengarah , perLu mendapatkan komitmen terbaik dari setiap ketua pasukan agar ahLi2 bertindak mengikut arahan …


Sebagai Mr.A , motivasi dan keceriaan setiap peserta program perlu seiring supaya mereka mendapat apa yang berbaLoi …

Sebagai budak 1st Class yang sentiasa dipanggil meeting ngan dekan setiap sem , perlu memastikan CGPA sentiasa kekal dalam lingkungan itu dalam pelbagai masalah yang muncul…(Alhamdulillah berjaya walau ada yang masih belum tertunai..)..

Sebagai penyanyi bergelar Prince A , setiap persembahan perLu memberi kelainan agar setiap hadirin terkesan .. (okies ikhlasnya I juz want dat popularity …huahua..)..

Sebagai anak suLung , kejayaan dalam akademik sejak kecil hingga dewasa perlu diperolehi untuk dijadikan contoh kepada 7 orang adik2 ku dan kini walaupun jiwa memberontak untuk terima saja tawaran PhD itu tapi kusedar ku ade tanggungjawab lain..




Hurm .. setiap orang menjangkakan yang terbaik dari Zero sedangkan mereka x pernah tahu apa yang berlaku dalam perjalanan mencapai kejayaan ini..

Namun yang pasti sudah ada golongan2 yang dulunya bergelar kawan (dun worry I’ll alwiz pretend dat u r my frenz) dan ada yang berada di bawah kepimpinan team ZRO7 sudah mula mendapat PHD lebih awal dari Zero.. entah bagaimana boleh muncul perasaan hasad dengki mereka terhadap insan biasa seperti diri Zero ini..

Zero faham ada sesetengah perkara yang tak mungkin akan mereka mampu miliki selama2nya kerna selain perbezaan kebolehan dan bakat hakiki Zero , mereka harus percaya bahawa rezeki dan jodoh ini adalah ketentuan Allah S.W.T..



Zero x perlu bersemuka untuk menjelaskan perkara2 yang mereka takkan tahu sebab mereka2 x pernah layak untuk mengetahuinya setelah puas mengadu domba dan menabur fitnah sedangkan hasilnya tiada apa yang terjejas KECUALI mereka telah menyakiti hati INSAN yang amat dijaga hatinya oleh ZERO dan haL ini membuatkan Zero amat sedih dengan sikap insan2 yang x tahu kebenaran.. isk2…


Tidakkah mereka sedar yang manusia berubah bila tiba masanya dan Zero berharap mereka akan peroleh kebahagiaan dengan cara yang betul dan bukannya kebahagiaan melihat kebahagian dan kegembiraan orang lain musnah… Amin..


Yang pasti Zero CERIA melampau coz CheLsea n iNTER sangat success tahun ni…
Forza ..

Nantikan bLog ini bertukar ceria dengan citer2 boLa ceria oleh ZRO7 menjelang PiaLa Dunia 2010…forza..

Oooppss… tajuk je Kemarahan Mohd AziruL … tapi sebenarnya jauh di sudut hati ini mendoakan agar kawan2 saya sentiasa gembira dan berjaya..


Sama2 lah kita ceria di GALAKSI CERia ini ..

No comments: