.. GaLakSi MiNDa CeRiA : ZeRo's KingDom Of CoLour..

~ 天の道を往き、総てを司る!.. Ten no michi o iki, subete o tsukasadoru! .. "Walking the path of heaven, to rule everything!" (Tendou Zero , 1985) ~
..GaLakSi Suci Crystal..

Saturday, November 22, 2008

gaLaksi ini gaLaksi CeRia..!!


tangisan..

kesedihan..

air mata..

Luka..

kecewa..

sePi..

maafkan saya..anda berada di gaLaksi yang saLah jika anda merasai perkara di atas..
biLa anda berada di sini maka hanya keceriaan miLik anda..

kerana kesemua perasaan di atas hanya miLik saya dan saya tidak akan benarkan anda semua memiLikinya di gaLaksi saya ini..

maafkan saya kerana kembaLi menjadi kedekut..namun anda semua tidak berhak untuk merasainya di gaLaksi ceria saya ini..

kuatkah mohd aziRUL??..2nd dan bLack beLt memang bukan bukti kekuatan..namun dengan nasihat-nasihat abang2+kakak2+bLoggers kat my other gaLaxy will heLp me..

2 my frenz yang mahukan moHd aziRUL dahuLu kembaLi = maafkan saya sebab mohd aziRuL sekarang tidak akan kembaLi ke jaLan yang terLaLu mementingkan diri dan kejam terhadap orang lain itu..

pepun aku agak geram sebab petang2 hujan je..macam mana aku nak main boLa..mcm mane nk projeksi perasaan terhadap boLa..mcm mane aku nk bersorak melepaskan segala-galanya..
so petang2 janganlah hujan lagi..

waLaupun kegeLapan memerLukan peLangi untuk menyinarinya namun peLangi memerLukan hujan untuk terus mewarnai hidup..

hujan pergiLah..pergiLah bersama peLangi.. hujan jagaLah peLangi.. pastikan ia ceria selama-lamanya..



mariLah ceria bersama gaLaksi ini..yeZZa..

No comments: