.. GaLakSi MiNDa CeRiA : ZeRo's KingDom Of CoLour..

~ 天の道を往き、総てを司る!.. Ten no michi o iki, subete o tsukasadoru! .. "Walking the path of heaven, to rule everything!" (Tendou Zero , 1985) ~
..GaLakSi Suci Crystal..

Saturday, August 16, 2008

Tears of an AngeL..

aku menemaninya...
aku mencintainya..
aku mendoakannya..
sekaLi Lagi air matanya mengaLir..
perpisahan itu ku x pasti adakah ia puncanya..
sukar untuk aku menafsirnya kali ini..
intuisiku seperti makin pupus..
aku x mengerti..
aku tidak mampu untuk mengandaikan air matanya..
untuk apa?..
untuk siapa??..
aku cukup gembira bersamanya..
aku biarkan perasaanku di saat yang mengganggu..
demi hatinya demi masa depannya..
hari ini aku bersamanya..
InsyaAllah dia selamat ke pangkuan keluarganya..
mereka melihatku sebagai "winner"..
dan aku menghargainya..
namun aku harap mereka bersedia menerima kenyataan itu..
walaupun yang kenyataan itu bakal membuatkan aku "hilang"...
namun yang pasti..
ku memang pasti..
air matanya pasti mengalir lagi..
air mata kegembiraan..
pada hari dia menerima ketetapan "Luh Mahfuz"nya..
p/s: 2 sis in-Law , dun b so notty , b Like ur sis..ahakz but lets make it 2 da peak one day..n hope u bring da same guy 2..

No comments: