.. GaLakSi MiNDa CeRiA : ZeRo's KingDom Of CoLour..

~ 天の道を往き、総てを司る!.. Ten no michi o iki, subete o tsukasadoru! .. "Walking the path of heaven, to rule everything!" (Tendou Zero , 1985) ~
..GaLakSi Suci Crystal..

Saturday, March 7, 2009

ZERO + CUTi ..

Alhamdulillah akhirnya pada 9 malam ini Zero akhirnya akan dapat berangkat pulang ke kampung bertemu ma , abah , adik2 , nenek , n kawan2 ..

Walaupun amat singkat masa yang bakal diberi ini , insyaAllah akan dipergunakan sebaik mungkin sebagai permulaan sebuah perjalanan hidup saya yang baru .. (yupp sekali lagi permulaan yang harus dimulakan kerana Allah tidak akan mengubah nasib makhlukNya selagi kita sendiri tidak berusaha untuk mengubahnya .. n all of u know it better than me..) ..

Zero suka membuat keputusan .. namun biarlah keputusan kali ini milik pengetahuan Zero seorang diri.. biar masa menentukan adakah orang lain akan turut mengetahui berkenaan keputusan ini.. namun jika takdir menentukan Zero akan pergi dulu pastinya keputusan itu yang terbaik pernah dilakukan .. :)

insyaAllah 3 hari 2 malam di PuLau Rusa nanti mesti dipenuhi keindahan dan keseronokan .. biar kesugulan yang dibawa tekanan kesedihan pergi , agar cinta kebahagiaan menggantinya.. :)

Balik bercuti dengan kajian seberat 2kg ini pastinya tidak akan sesekali menghalang kegembiraan Zero ... :)

Sabar menanti detik terindah itu .. sabar menjalani kehidupan penuh warna ini .. sabar dan terus sabar ... :)

hehe ... melompat-lompat kegirangan hati ini saat entri ini menghampiri ke penghujung kerna ku tahu ku akan bertolak sebentar lagi menuju Kuala Lumpur sebelum bergerak ke Kuala Terengganu..

namun sebelum salam perpisahan percutian dihuLurkan , Zero mahu semua tahu bahawa Zero amat menanti detik 22hb Mac 2009 .. :)

Assalamualaikum .. ketemu lagi dengan sinar keceriaan di Minda Ceria ..

p/s : nantikan bLog akademik terbaru dari Mr.A n his WonderTeam.. expect da unexpected..

No comments: